Generator deklaracji dostępności

Deklaracja dostępności Domu Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie

Dom Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do Dom Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie(link otwiera się w nowej karcie).

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

Nie wszystkie treści i dokumenty spełniają wymogi dostępności cyfrowej, ponieważ zostały opublikowane przed wejściem w życie ustawy o dostępności cyfrowej.
- brak opisów alternatywnych dla zamieszczonych zdjęć
- brak mapy z nawigacją
- brak informacji dot. liczby użytkowników korzystających ze strony
- brak okresu funkcjonowania strony

Wyłączenia

Niektóre treści (np. materiały informacyjne, dokumenty), które nie zostały wytworzone przez DPS.
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia:
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Skróty klawiaturowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada:

  • E-mail: dpsmors@dpsmors.pl
  • Telefon: 552478384

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Telefon: 800 676 676
  • Adres: https://www.rpo.gov.pl/

Skargę można złożyć do Rzecznika Praw Obywatelskich.(link otwiera się w nowej karcie)

Dostępność architektoniczna

Dom Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie, mieści się w budynku przy ul. Morskiej 11.
Główne wejście do budynku znajduje się od ul. Morskiej, wejście dodatkowe znajduje się od strony ul. Lipowej.

Informacje dodatkowe

Ułatwienia

Budynek posiada windę oraz podjazd dla potrzeb osób niepełnosprawnych.

Inne informacje i oświadczenia

Dom Pomocy Społecznej "MORS" w Stegnie, nie udostępnia aplikacji mobilnej

Dojazd

Dom Pomocy Społecznej MORS - 82-103 Stegna, ul. Morska 11, tel. +48 (55) 247-83-84
Pogoda z worldweatheronline.com